Rozprávková babička

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Rozprávková babička aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Rozprávková babička; Autor: Petiška Eduard, Miler Kateřina Lovis; Kniha ROZPRÁVKOVÁ BABIČKA bola pripravená na základe cyklu rozprávok, ktoré už autor nestačil dokončiť. Súbor rozprávok bol doplnený textom z knihy Alenka ide spať.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Eduard Petiška

Zobrazit všechny knihy autora Eduard Petiška
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladateľstvo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladateľstvo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.