Rozsviťte světla! Tančím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozsviťte světla! Tančím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rozsviťte světla! Tančím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozsviťte světla! Tančím koupíte na Albatros
Albatros
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozsviťte světla! Tančím koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozsviťte světla! Tančím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozsviťte světla! Tančím koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Lehké, prudce romantické, nebezpečně návykové, místy ironické verše určené (nejen) věčně zamilovaným ženám. Tak si pojďte zatančit! Romantická a špetku ironická básnická sbírka o pětadvaceti básních. Vytahuje na světlo všechny emoce a pocity, kterých jsme jako lidé schopni. Láska, vášeň, touha,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozsviťte světla! Tančím je 199 Kč

Výběr knih vydavatele Pointa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pointa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.