Ruddy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 430 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ruddy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ruddy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
432 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ruddy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ruddy - Čech Pavel. Rok 2000 je všeobecně vnímán jako moment, kdy český komiks po několikaleté hibernaci znovu procitl. Jednu z klíčových událostí onoho roku představovalo vydání dvojalba Ruddy?/?O kutilce, které vytvořili Pavel Čech a Tomáš Jirků. Tato publikace dokazovala, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ruddy je 407 Kč

Výběr knih autora Pavel Čech

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Čech
Výběr knih vydavatele Petrkov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrkov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.