Moje houbová abeceda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 86 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje houbová abeceda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
86 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje houbová abeceda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje houbová abeceda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Moje houbová abeceda - Socha Radomír. Kdo z nás by rád nesbíral houby? Asi každý. Jakmile začnou růst, popadnou houbaři košíky a hurá na ně! Nejenom dospělí, ale i jejich malé děti je rády sbírají. Houby je ale třeba dobře znát. Jsou mezi nimi nejenom jedlé, ale i prudce jedovaté, po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje houbová abeceda je 88 Kč

Výběr knih autora Radomír Socha

Zobrazit všechny knihy autora Radomír Socha
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Junior

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Junior
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.