Receptář – Celoroční průvodce houbaře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Receptář – Celoroční průvodce houbaře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Receptář – Celoroční průvodce houbaře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Není skladem

Receptář – Celoroční průvodce houbaře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Není skladem

Receptář – Celoroční průvodce houbaře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Receptář – Celoroční průvodce houbaře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Receptář – Celoroční průvodce houbaře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Receptář – Celoroční průvodce houbaře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Houbařský atlas autorů Radomíra Sochy a Jiřího Baiera je určen především těm, kteří chodí do lesa na houby, ale i odborníkům z řad mykologů. Záměrem publikace je ukázat zájemcům přehled u nás hojněji se vyskytujících druhů hub s důrazem na dobu jejich růstu - roční období. Samozřejmě nechybí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Receptář – Celoroční průvodce houbaře je 424 Kč

Výběr knih autorů Radomír Socha , Jiří Baier

Zobrazit všechny knihy autora Radomír Socha, Jiří Baier
Výběr knih vydavatele Aventinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aventinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.