Vesele o zvířátkách a houbách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 143 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vesele o zvířátkách a houbách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vesele o zvířátkách a houbách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vesele o zvířátkách a houbách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vesele o zvířátkách a houbách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Není skladem

Vesele o zvířátkách a houbách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
154 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vesele o zvířátkách a houbách - Socha Radomír. Autor pracoval jako vedoucí vědecký pracovník v Biologickém centru Akademie věd v Českých Budějovicích a ve svém oboru fyziologie hmyzu opublikoval přes 150 prací v prestižních zahraničních časopisech. Kromě toho dosud vydal 17 knih, z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vesele o zvířátkách a houbách je 154 Kč

Výběr knih autora Radomír Socha

Zobrazit všechny knihy autora Radomír Socha
Výběr knih vydavatele KRIGL

Zobrazit všechny knihy vydavatele KRIGL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.