Scelení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Scelení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
443 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vďaka Connorovi, Levovi a Rise – a ich vzbure v zbernom tábore Šťastný Jack – ľudia viac nemôžu prižmurovať oči nad uvoľňovaním. Zbaviť spoločnosť problémových tínedžerov a súčasne zaobstarať nesmierne potrebné tkanivá na transplantáciu síce predstavuje pohodlné riešenie, no teraz sa konečne…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Neal Shusterman

Zobrazit všechny knihy autora Neal Shusterman
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.