Schovej mě v dešti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Schovej mě v dešti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Schovej mě v dešti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Schovej mě v dešti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tři generace žen, jeden příběh… Když Kate jako mladá utekla z domova, nezanechala za sebou žádné stopy. Toužila začít nový život daleko od rodiny a především od matky, ke které necítila takové pouto, jaké by dcera zřejmě cítit měla. I proto se Kate později zapřísáhla, že ona sama tu pro svou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Schovej mě v dešti je 346 Kč

Výběr knih autora Jojo Moyes

Zobrazit všechny knihy autora Jojo Moyes
Výběr knih vydavatele Ikar CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.