Schweik it easy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Schweik it easy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Schweik it easy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Schweik it easy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Schweik it easy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Schweik it easy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Schweik it easy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Schweik it easy - Moník Josef. Třetí Moníkova próza zachycuje paradoxní a kotrmelcovité české dějiny druhé poloviny 20. století s ironickým nadhledem, barvitě a s použitím hravého, drsného i poetického jazyka. František/Franz, syn českého otce, který se dal k Němcům, musel narukovat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Schweik it easy je 241 Kč

Výběr knih autora Josef Moník

Zobrazit všechny knihy autora Josef Moník
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.