Sdílená ekonomika tři roky poté - závěry a perspektivy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 416 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sdílená ekonomika tři roky poté - závěry a perspektivy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
416 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sdílená ekonomika tři roky poté - závěry a perspektivy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sdílená ekonomika tři roky poté - závěry a perspektivy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
477 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sdílená ekonomika tři roky poté - závěry a perspektivy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
454 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sdílená ekonomika tři roky poté - závěry a perspektivy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
441 Kč
Není skladem

Krátký popis
V roce 2019 se na Právnické fakultě Univerzity Karlovy uskutečnila v pořadí třetí (závěrečná) konference v rámci výzkumného projektu „Sdílená a kolaborativní ekonomika – sdílený právní problém?", letos příznačně pod názvem „Sdílená ekonomika tři roky poté – závěry a perspektivy". Předkládaná…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sdílená ekonomika tři roky poté - závěry a perspektivy je 445 Kč

Výběr knih autorů Jan Pichrt , Jakub Morávek

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pichrt, Jakub Morávek
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.