Analýza alternativních způsobů řešení sporů v pracovněprávních vztazích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 550 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Analýza alternativních způsobů řešení sporů v pracovněprávních vztazích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
550 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Analýza alternativních způsobů řešení sporů v pracovněprávních vztazích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
594 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Analýza alternativních způsobů řešení sporů v pracovněprávních vztazích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
542 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Analýza alternativních způsobů řešení sporů v pracovněprávních vztazích - Pichrt Jan. Počet pracovních sporů projednávaných před soudy v České republice po mnoho let vytrvale klesá, zatímco počty ostatních druhů civilních sporů stejně vytrvale rostou. Stejnou tendenci lze zaznamenat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Analýza alternativních způsobů řešení sporů v pracovněprávních vztazích je 562 Kč

Výběr knih autora Jan Pichrt

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pichrt
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.