Zákoník práce - Zákon o kolektivním vyjednávání: Praktický komentář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 350 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákoník práce - Zákon o kolektivním vyjednávání: Praktický komentář koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákoník práce - Zákon o kolektivním vyjednávání: Praktický komentář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 334 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praktický komentář poskytuje komplexní výklad s ohledem na stav textu zákoníku práce platný k 1. 10. 2017, přičemž však zohledňuje fakt, že mnohé změny zákoníku práce, které se staly platnou součástí právního řádu do tohoto data, budou nabývat účinnosti až v průběhu roku 2018 (v textu jsou tak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákoník práce - Zákon o kolektivním vyjednávání: Praktický komentář je 1 342 Kč

Výběr knih autora Jan Pichrt

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pichrt
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.