Zákoník práce - Zákon o kolektivním vyjednávání praktický komentář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 2 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákoník práce - Zákon o kolektivním vyjednávání praktický komentář koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákoník práce - Zákon o kolektivním vyjednávání praktický komentář koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
2 322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákoník práce - Zákon o kolektivním vyjednávání praktický komentář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
2 294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praktický komentář poskytuje komplexní výklad ustanovení zákoníku práce, platný k 1. 5. 2022, a kromě např. změn v úpravě dovolené obsahuje také aktualizovanou judikaturu. Součástí publikace je dále revidovaný výklad ustanovení zákona o kolektivním vyjednávání.Kolektiv autorů pod vedením prof.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákoník práce - Zákon o kolektivním vyjednávání praktický komentář je 2 269 Kč

Výběr knih autora Jan Pichrt

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pichrt
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.