Shiatsu a základy tradiční čínské medicíny. Pět prvků, šest energií Zang-Fu, energetické dráhy, pomoc při specifických potížích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Shiatsu a základy tradiční čínské medicíny. Pět prvků, šest energií Zang-Fu, energetické dráhy, pomoc při specifických potížích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha seznamuje čtenáře s teoretickými a praktickými základy, potřebnými nejen při praktikování shiatsu, ale i dalších disciplín, které vycházejí z čínské medicíny.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Shiatsu a základy tradiční čínské medicíny. Pět prvků, šest energií Zang-Fu, energetické dráhy, pomoc při specifických potížích je 207 Kč

Výběr knih vydavatele Poznání

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poznání
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.