Sídla českých panovníků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sídla českých panovníků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sídla českých panovníků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sídla českých panovníků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sídla českých panovníků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sídla českých panovníků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sídla českých panovníků koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Sídla českých panovníků koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sídla českých panovníků koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sídla českých panovníků koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Není skladem

Sídla českých panovníků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
127 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha je určena především mladším čtenářům, ale jistě nabídne zajímavé informace i dospělým, kterým postačí do historie jen nahlížet, aniž by museli zdolávat obsáhlé odborné texty. V první části vás seznámí s výstavbou panovnických sídel, jimiž nebyly pouze hrady, s jejich obranou i s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sídla českých panovníků je 139 Kč

Výběr knih autora Stanislava Jarolímková

Zobrazit všechny knihy autora Stanislava Jarolímková
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.