Sing Like a Whale

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sing Like a Whale koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Sing Like a Whale koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
186 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Sing Like a Whale koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Sing Like a Whale koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Learn how to squeak, roar and hoot like the animals do with this fun and silly book aimed at younger readers to engage them in exploring sound.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sing Like a Whale je 257 Kč

Výběr knih autora Moira Butterfield

Zobrazit všechny knihy autora Moira Butterfield
Výběr knih vydavatele Hachette Children's Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hachette Children's Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.