Secret Life of Bugs, Bees and Trees

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Secret Life of Bugs, Bees and Trees koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Secret Life of Bugs, Bees and Trees koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
228 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Secret Life of Bugs, Bees and Trees is full of fascinating facts to teach young readers about everything that can be found in the world of these hardworking creatures and plants. Combining non-fiction with a splash of fantasy, this is a book you will get lost in, time and again.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Secret Life of Bugs, Bees and Trees je 261 Kč

Výběr knih autora Moira Butterfield

Zobrazit všechny knihy autora Moira Butterfield
Výběr knih vydavatele Quarto Publishing Plc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quarto Publishing Plc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.