Skandar and the Unicorn Thief

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 504 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skandar and the Unicorn Thief koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skandar and the Unicorn Thief koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Soar into a breathtaking world of heroes and unicorns as you’ve never seen them before in this fantastical middle grade debut perfect for fans of the Percy Jackson and Eragon series!Skandar Smith has always yearned to leave the Mainland and escape to the secretive Island, where wild unicorns…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora A. F. Steadmanová

Zobrazit všechny knihy autora A. F. Steadmanová

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster Books for Young Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.