Škola houslových etud II Sešit 3, 4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 428 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Škola houslových etud II Sešit 3, 4 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola houslových etud II Sešit 3, 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Škola houslových etud II Sešit 3, 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola houslových etud II Sešit 3, 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
425 Kč
Není skladem

Škola houslových etud II Sešit 3, 4 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
474 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola houslových etud II Sešit 3, 4 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
440 Kč
Není skladem

Krátký popis
Titul Škola houslových etud II. (sešit 3, 4) obsahuje komplexní výukový materiál je výsledkem celoživotní práce houslisty a vynikajícího pedagoga Václava Krůčka. Etudy jsou řazeny podle stupně obtížnosti a studijního účelu a zpracovávají technické a výrazové prvky houslové hry od prvních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Škola houslových etud II Sešit 3, 4 je 451 Kč

Výběr knih autora Václav Krůček

Zobrazit všechny knihy autora Václav Krůček
Výběr knih vydavatele Bärenreiter Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bärenreiter Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.