Škola pro děti (z pohledu dětského psychologa)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 376 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Škola pro děti (z pohledu dětského psychologa) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola pro děti (z pohledu dětského psychologa) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola pro děti (z pohledu dětského psychologa) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola pro děti (z pohledu dětského psychologa) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Není skladem

Škola pro děti (z pohledu dětského psychologa) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
365 Kč
Není skladem

Krátký popis
Škola je skutečně pro děti.Co bychom měli dělat pro to, aby byl školní čas využitý zejména pro učení, aby dítě chodilo do školy rádo, aby se do ní i těšilo, aby se nebálo a aby se co nejvíc naučilo?Měli bychom dítěti především porozumět. Stejně rozumět bychom měli i jeho rodičům a koneckonců i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Škola pro děti (z pohledu dětského psychologa) je 370 Kč

Výběr knih autora Václav Mertin

Zobrazit všechny knihy autora Václav Mertin
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.