Dítě mezi otcem a matkou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dítě mezi otcem a matkou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dítě mezi otcem a matkou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dítě mezi otcem a matkou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dítě mezi otcem a matkou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dítě mezi otcem a matkou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Děti jsou naše štěstí, náš osud, naše budoucnost. Jsou jediným skutečným pokračováním, jaké máme. Naprostá většina rodičů své děti miluje a upřímně si pro ně přeje to nejlepší. Jenomže každé druhé dítě o svou milující rodinu, s níž žije pod jednou střechou, přijde, když se vztah jeho rodičů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dítě mezi otcem a matkou je 247 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Daniela Kovářová, Václav Mertin, Petra Hermanová
Výběr knih vydavatele EEZY Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele EEZY Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.