Ze zkušeností dětského psychologa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ze zkušeností dětského psychologa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ze zkušeností dětského psychologa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ze zkušeností dětského psychologa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ze zkušeností dětského psychologa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Ze zkušeností dětského psychologa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ze zkušeností dětského psychologa - Mertin Václav. Výchova spočívá v neustálém hledání optimální cesty dítěte k dospělosti. Nebývá úplně přímá ani jednoduchá, netroufáme si odhadnout její výsledek, nicméně je plnou zodpovědností nás dospělých, tedy především rodičů a učitelů, abychom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ze zkušeností dětského psychologa je 240 Kč

Výběr knih autora Václav Mertin

Zobrazit všechny knihy autora Václav Mertin
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.