Služba duchovního člověka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 567 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Služba duchovního člověka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
567 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Služba duchovního člověka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
671 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Služba duchovního člověka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
675 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Služba duchovního člověka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
560 Kč
Není skladem

Krátký popis
Titul Služba duchovního člověka (1802) je posledním Saint-Martinovým dílem. Je skutečným breviářem duchovního člověka, který touží dosáhnout vnitřní proměny a odložit zbytečný balast informací, jimiž ho zahrnuje dnešní svět. Inspirace hledal v pracích Martinése de Pasquallyho a Jacoba Böhmeho.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Služba duchovního člověka je 618 Kč

Výběr knih autora Louis-Claude de Saint-Martin

Zobrazit všechny knihy autora Louis-Claude de Saint-Martin
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.