Smetiarske rozprávky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 62 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smetiarske rozprávky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smetiarske rozprávky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Smetiarske rozprávky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smetiarske rozprávky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smetiarske rozprávky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smetiarske rozprávky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dvadsať rozprávkových príbehov, v ktorých vystupujú nielen smetiari, smetiaky a kontajnery, ale aj rozprávkové postavy. Prečítajte si o boji zvieratiek s lesnou skládkou, o lekárovi, ktorý liečil kontajnery, alebo o nahnevanom papierovom hasičovi, ktorý chcel zachrániť princeznú. Vedia smetiari…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smetiarske rozprávky je 237 Kč

Výběr knih autora Zuzana Pospíšilová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Pospíšilová
Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.