Snehová víla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Snehová víla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Snehová víla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem

Snehová víla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Není skladem

Snehová víla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
304 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hrejivý príbeh o nádeji a spolupatričnosti, ideálny na čítanie s najmilšími počas tejto zimy Snehová víla letí pomedzi snehové vločky a hľadá miesto, ktoré by mohla nazvať domovom. Ladne sa vznáša ponad trmu-vrmu mesta, preletí cez hustý tmavý les až na vrchol zasnežených hôr. V tichu vresovísk…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Snehová víla je 316 Kč

Výběr knih autora Tony Mitton

Zobrazit všechny knihy autora Tony Mitton
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.