Sociální marketingové kampaně v Česku II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Sociální marketingové kampaně v Česku II. aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění; Autor: Bačuvčík Radim, Harantová Lenka; – Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Radim Bačuvčík , Lenka Harantová

Zobrazit všechny knihy autora Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Výběr knih vydavatele Verbum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbum
Naše tipy


Malý princ, 1. vydání
Havárie letadla donutí vypravěče příběhu, který je zároveň autorovým alter egem, k přistání uprostřed pouště. Má zásobu pitné vody sotva na týden a proto musí opravit motor pokud možno co nejrychleji. Prvního dne ulehne unaven po celodenní práci a za úsvitu, stále tisíc kilometrů od nejbližšího lidského obydlí, ho probudí zvláštní hlásek, který ho žádá, aby nakreslil beránka... Alegorická pohádka pro děti i pro dospělé, kteří přemýšlí o ztraceném mládí a hledají životní moudrost, patří mezi nejvýznamnější díla svého druhu.Byla přeložena do dvou set padesáti jazyků a do dnešního dne se jí prodalo více než sto čtyřicet milionů výtisků.