Sociální marketingové kampaně v Česku II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Sociální marketingové kampaně v Česku II. aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění; Autor: Bačuvčík Radim, Harantová Lenka; – Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Radim Bačuvčík , Lenka Harantová

Zobrazit všechny knihy autora Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Výběr knih vydavatele Verbum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbum
Naše tipy


Dědictví templářů
Nová série bestsellerového českého autora, v níž se prolíná přítomnost s minulostíMladá lingvistka a historička Afrodita Rossová dokončila studia na prestižních zahraničních univerzitách a po sametové revoluci se vrací do Čech. Po rodičích zdědila slušné jmění, je hezká, chytrá a miluje svou práci. V souvislosti se zdánlivou sebevraždou profesora z fakulty se na ni obrací bývalý spolužák Jan, pro kterého začne z latiny překládat deník Viléma z Lipé. V něm narazí na zprávu o ukrytém templářském pokladu. Začnou po něm pátrat společně a Afroditiny osudy se až překvapivě podobají těm, které se udály v 16. století. Události z dávné minulosti jako by ožívaly a vše směřuje k dramatickému vyvrcholení, v němž nechybí odhalení vraha, láska a zrada a samozřejmě ani dědictví templářů.