Sociální marketingové kampaně v Česku II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Sociální marketingové kampaně v Česku II. aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění; Autor: Bačuvčík Radim, Harantová Lenka; – Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Radim Bačuvčík , Lenka Harantová

Zobrazit všechny knihy autora Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Výběr knih vydavatele Verbum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbum
Naše tipy


Medúzy
Pronikavý psychologický román okonci přátelství, vině achronické bolestiKdyž vypravěčka románu dorazí do bytu své nejbližší přítelkyně anajde na zemi kaluže krve, udělá něco nečekaného. Hrůzný nález nenahlásí apo kamarádce nepátrá. Místo toho si připraví výpověď, kterou sdělí ostatním, až se začnou záhadným zmizením zabývat.Zároveň znovu pocítí bolest vbřiše, kterou lékaři už dlouho neumějí vysvětlit. Tentokrát je ale silnější. Tentokrát zvláštně žahá, pulzuje avyzývá kotázkám, které soběma ženami souvisejí víc, než by si přály.Jakub Stanjura ve svém druhém románu vypráví otěch nejzazších společenských tabu.Medúzyvšak nejsou pouze provokativním příběhem, naopak vyjeví všelicos, tak jako voda samotná: tu atam se zjeví něco krásného afascinujícího, tu atam něco odpudivého, obludného, co nelze pojmenovat — ačemu vůbec není snadné čelit.