Sociální marketingové kampaně v Česku II.

Knihu koupíte v 1 e-shopu od 61 Kč

Knihy.ABZ.cz
61 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění; Autor: Bačuvčík Radim, Harantová Lenka; – Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ...
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sociální marketingové kampaně v Česku II. je 61 Kč

Výběr knih autorů Radim Bačuvčík , Lenka Harantová

Výběr knih vydavatele Verbum

Naše tipy


Autor ve svém autobiografickém románu vypráví o životě bezradného intelektuála Maartena, místy vážně a s psychologickým vhledem, místy s odlehčenou ironií a vtipem. Kniha se neustále pohybuje na rozhraní minulosti a přítomnosti. Minulost čtenáři odkrývá přísnou výchovu jedináčka Maartena na samotě rodinného zelinářství v padesátých letech, v přítomnosti zase sledujeme jeho genetický výzkum, pokusy o navázání kontaktů s ženami a výjezd do Švýcarska na vědeckou konferenci. Jak název napovídá, románem prolíná citlivé líčení přírody, sloužící jako paralela k psychickým stavům protagonisty, trpícího neurózami a vnitřními strachy. Před zrakem čtenáře se tak střídají obrazy vody, světla i švýcarských hor.