Sociální marketingové kampaně v Česku III. -- Lidská práva [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Sociální marketingové kampaně v Česku III. -- Lidská práva [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Sociální marketingové kampaně v Česku III. -- Lidská práva; Autor: Bačuvčík Radim, Harantová Lenka; – Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Radim Bačuvčík , Lenka Harantová

Zobrazit všechny knihy autora Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Výběr knih vydavatele Verbum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbum
Naše tipy


Přiznání

Když se jednadvacetiletá Auburn Reedová přestěhuje do Dallasu, má pocit, že jí osud neustále hází klacky pod nohy. Jenže ona nepatří k těm, kdo by se hned vzdával. Štěstí jako by se na ni usmálo teprve ve chvíli, kdy v ateliéru, kam se přišla ucházet o práci, potká charismatického malíře Owena Gentryho. Nadaný umělec vytváří obrazy podle anonymních doznání cizích lidí k tomu, čeho nejvíc litují. Sám však má tajemství, které by mohlo zničit to nejdůležitější, na čem Auburn v životě záleží. Co ale dělat, když rozum velí jinak než srdce?