Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty; Autor: Harantová Lenka; – Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lenka Harantová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Harantová
Výběr knih vydavatele Verbum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbum
Naše tipy


Král chamtivosti
Dominic Davenport se z nuly vypracoval na krále Wall Street. Má krásný dům, dokonalou manželku a víc peněz, než dokáže utratit. Ale i přes všechen úspěch nikdy nemá dost. Ve své neúnavné honbě za majetkem ztrácí jedinou ženu, která v něm vidí to dobré. Příliš pozdě pochopí, že peníze nejsou všechno. Alessandra Davenportová vždy stála po boku svého muže. Ale když zjistí, že pro něj bude vždycky na druhém místě, rozhodne se odejít. Nepočítala však s tím, že Dominik o ni bude bojovat… ať to stojí, co to stojí.