Sociální práce v mezioborové perspektivě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sociální práce v mezioborové perspektivě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sociální práce v mezioborové perspektivě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Sociální práce v mezioborové perspektivě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sociální práce v mezioborové perspektivě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem

Krátký popis

Publikace je souborem příspěvků autorů reprezentujících různé obory a podílejících se na výuce v programu Sociální a pastorační práce na ETF UK. Vedle témat zpracovaných sociálními pracovníky se zde objevují příspěvky socioložek, psycholožek, teologů a lékaře. Tato rozmanitost ukazuje šíři…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sociální práce v mezioborové perspektivě je 254 Kč

Výběr knih autora Eva Křížová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Křížová
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.