SOS - Sociologie pro pomáhající profese

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

SOS - Sociologie pro pomáhající profese koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

SOS - Sociologie pro pomáhající profese koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

SOS - Sociologie pro pomáhající profese koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

SOS - Sociologie pro pomáhající profese koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: SOS - Sociologie pro pomáhající profese - Křížová Eva. Publikace je učebnicí sociologie aplikované v oblasti zdravotnictví a sociálních služeb. Je určena všem, kdo pracují v pomáhajících profesích a pomáhajícím prostředí, pro hlubší pochopení sociálních a kulturních stránek moderních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy SOS - Sociologie pro pomáhající profese je 205 Kč

Výběr knih autora Eva Křížová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Křížová
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.