Proměny lékařské profese z pohledu sociologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Proměny lékařské profese z pohledu sociologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Proměny lékařské profese z pohledu sociologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se zabývá sociologickým rozborem lékařské profese a zkoumá sociální roli lékaře/lékařky z pohledu kulturních proměn. Zabývá se mj. otázkou, jaké důsledky má pro lékařskou profesi přeměna moderní společnosti v pozdně moderní či postmoderní. Práci autorka rozvrhla na rozsahem srovnatelné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Proměny lékařské profese z pohledu sociologie je 241 Kč

Výběr knih autora Eva Křížová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Křížová
Výběr knih vydavatele SLON

Zobrazit všechny knihy vydavatele SLON
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.