Sokolník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sokolník koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sokolník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Sokolník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sokolník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem

Sokolník koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Sokolník koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sokolník koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sokolník koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Není skladem

Sokolník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sokolník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sokolník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový případ agentky FBI Niny Guerrerové nás opět zavede do arizonského Phoenixu. Na tamní univerzitě se za poslední měsíce pohřešuje už šest studentek. Policie i agenti FBI horečně pátrají. Vyšetřování získá na naléhavosti, když detektivy v náhodně objevené šachtě opuštěného dolu ohromí bizarní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sokolník je 382 Kč

Výběr knih autora Maldonado Isabella

Zobrazit všechny knihy autora Maldonado Isabella
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.