Soudný den

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Soudný den koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Soudný den koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soudný den koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soudný den koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soudný den koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soudný den koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrtá kniha ze série Věda na Zeměploše se tentokrát vypořádává s OPRAVDU ZÁVAŽNÝMI OTÁZKAMI! Toto je nový brilantní zeměplošský příběh Terryho Pratchetta Soudný den, s opravdu velkými poznámkami (formou prokládaných kapitol) matematika Iana Stewarta a biologa Jacka Cohena, přinášejícími…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Soudný den je 249 Kč

Výběr knih autorů Terry Pratchett , Ian Stewart , Jack Cohen

Zobrazit všechny knihy autora Terry Pratchett, Ian Stewart, Jack Cohen
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.