Spáči aneb jak zvířata spí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spáči aneb jak zvířata spí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spáči aneb jak zvířata spí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spáči aneb jak zvířata spí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spáči aneb jak zvířata spí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Není skladem

Spáči aneb jak zvířata spí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato bohatě a půvabně ilustrovaná kniha dává zvídavým dětským čtenářům, a možná i jejich rodičům, příležitost proniknout do tajů života některých živočišných druhů a poznat je i z mnohdy velmi neobvyklých stránek. Hlavním tématem je tu vše, co se týká spánku. Dozvíte se, v jakých neobvyklých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spáči aneb jak zvířata spí je 326 Kč

Výběr knih autorů Octavio Pintos , Martin Lannuzzi

Zobrazit všechny knihy autora Octavio Pintos, Martin Lannuzzi
Výběr knih vydavatele Drobek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Drobek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.