Spadl muž do sudu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spadl muž do sudu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spadl muž do sudu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spadl muž do sudu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Co udělá muž, když spadne do sudu s vínem? Vyleze za dvě hodiny, aby si dal něco na zub.“ Po sbírkách anekdot, věnovaných vlakům a železnici, židovskému humoru a vtipům z lékařského prostředí nyní vydává nakladatelství VR Atelier knihu plnou těch nejlepších anekdot o víně a k vínu. Humorista…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spadl muž do sudu je 265 Kč

Výběr knih autora Václav Budinský

Zobrazit všechny knihy autora Václav Budinský
Výběr knih vydavatele VR ATELIER

Zobrazit všechny knihy vydavatele VR ATELIER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.