Špalíček výletů – Technické památky a zajímavosti - Autem po Čechách, Moravě a Slezsku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 493 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Špalíček výletů – Technické památky a zajímavosti - Autem po Čechách, Moravě a Slezsku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Špalíček výletů – Technické památky a zajímavosti - Autem po Čechách, Moravě a Slezsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Špalíček výletů – Technické památky a zajímavosti - Autem po Čechách, Moravě a Slezsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Není skladem

Špalíček výletů – Technické památky a zajímavosti - Autem po Čechách, Moravě a Slezsku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V čem je kouzlo „Ostravských Hradčan“, oblasti Dolních Vítkovic, ocelového světa jako vystřiženého z románu Julese Verna? Co nás láká sestupovat do podzemních štol a vžívat se do práce horníků? Proč stoupáme na rozhledny, obdivujeme mosty a historické mlýny, troufneme si do areálů jaderných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Špalíček výletů – Technické památky a zajímavosti - Autem po Čechách, Moravě a Slezsku je 525 Kč

Výběr knih autorů Vladimír Soukup , Peter David

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Soukup, Peter David
Výběr knih vydavatele S & D Nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele S & D Nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.