Splněné přání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Splněné přání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Splněné přání koupíte na Grada
Grada
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Splněné přání koupíte na Grada
Grada
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Splněné přání koupíte na Grada
Grada
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Splněné přání koupíte na Grada
Grada
280 Kč
Není skladem

Splněné přání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Splněné přání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Splněné přání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Splněné přání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
280 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý sen se ti může splnit, když si ho opravdu přeješ! Klárka musí odjet od rodičů k tetě na venkov, kde se jí vůbec nelíbí. Všechno se ale změní, když se objeví chlupatý psí tulák. Kromě vysněného pejska Klára nakonec získá i toho nejúžasnějšího kamaráda a především nový domov a milující…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Splněné přání je 279 Kč

Výběr knih autora O´Connor Barbara

Zobrazit všechny knihy autora O´Connor Barbara
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.