Ukradený pejsek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ukradený pejsek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený pejsek koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Ukradený pejsek koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený pejsek koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený pejsek koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Není skladem

Ukradený pejsek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený pejsek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený pejsek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Ukradený pejsek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dojemný příběh o tom, že někdy je potřeba změnit své plány kvůli ostatním. Žofie má dokonalý plán, jak získat pejska a pomoci tak rodině. Všechno ale dopadne úplně jinak. Willy je totiž ten nejúžasnější pes a jeho panička ho má moc ráda. Na Žofii s bráškou tedy čeká hodně těžké rozhodování…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ukradený pejsek je 235 Kč

Výběr knih autora O´Connor Barbara

Zobrazit všechny knihy autora O´Connor Barbara
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.