The Tale of Jemima Puddle-Duck

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Tale of Jemima Puddle-Duck koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Tale of Jemima Puddle-Duck koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The Tale of Jemima Puddle-Duck is an original classic by Beatrix Potter.Poor Jemima. All she wants to do is lay her eggs in peace, and be allowed to hatch them herself. At last she flies off and finds the perfect place. Little does the silly duck realise that the charming gentleman who has lent…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Tale of Jemima Puddle-Duck je 222 Kč

Výběr knih autora Beatrix Potter

Zobrazit všechny knihy autora Beatrix Potter
Výběr knih vydavatele Warne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Warne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.