Správní právo - obecná část

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 410 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Správní právo - obecná část koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Učebnice je určena jako studijní pramen ke studiu předmětu „správní právo" pro studenty magisterského studia na Právnické fakultě Masarykovy univerzity, přičemž zahrnuje koncentrovaně podaný výklad základních otázek správního práva, a ve smyslu systematiky správního práva jako pedagogické…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Petr Průcha

Zobrazit všechny knihy autora Petr Průcha
Výběr knih vydavatele Munipress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Munipress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.