Stavební právo v teorii a praxi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 523 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stavební právo v teorii a praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
523 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stavební právo v teorii a praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
521 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praktická příručka přibližuje základní otázky stavebního práva podle současné právní úpravy, a to z hlediska jak veřejnoprávního, představovaného právem správním, tak soukromoprávního, zaměřeného na oblast obchodních smluv. Vzhledem k šíři materie se autoři věnují především těm institutům…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stavební právo v teorii a praxi je 522 Kč

Výběr knih autorů Petr Průcha , Karel Marek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Průcha, Karel Marek
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.