Václav Klaus: stále na cestách (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Václav Klaus: stále na cestách (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Václav Klaus: stále na cestách (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha je čtvrtým pokračováním čtenářsky úspěšné série cestovatelských zápisků významné osobnosti českého veřejného života a bývalého prezidenta republiky. Fenomén "zápisků z cest" - cestopisných postřehů doplňovaných díky specifičnosti autorových cest unikátním politicko-společenským kontextem …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Václav Klaus: stále na cestách (Defekt) je 331 Kč

Výběr knih autora Václav Klaus

Zobrazit všechny knihy autora Václav Klaus
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.