Sto let od počátku první světové války

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 129 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sto let od počátku první světové války koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sto let od počátku první světové války koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sto let od počátku první světové války koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

Sto let od počátku první světové války koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Institut Václava Klause nabízí sborník „Sto let od počátku první světové války“ (2014). Do sborníku přispěli Jiří Weigl, Jan Eichler, Ladislav Tajovský, Stanislav Balík, Václav Vlk st., Robert Kvaček, Dominik Duka, Josef Tomeš a Rajko Doleček. V přílohách najde čtenář historické dokumenty:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sto let od počátku první světové války je 133 Kč

Výběr knih autorů Václav Klaus , Jan Eichler , Jiří Weigl

Zobrazit všechny knihy autora Václav Klaus, Jan Eichler, Jiří Weigl
Výběr knih vydavatele Institut Václava Klause

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut Václava Klause
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.