Znovu o klimatických změnách - Shrnutí zprávy NIPCC a další texty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 128 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Znovu o klimatických změnách - Shrnutí zprávy NIPCC a další texty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
128 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znovu o klimatických změnách - Shrnutí zprávy NIPCC a další texty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znovu o klimatických změnách - Shrnutí zprávy NIPCC a další texty koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Za obnoveným běsněním environmentalismu se skrývá jen stará a dobře známá snaha přeměnit od základů náš životní styl. "Spor není o teplotě, spor je o radikální změně lidské společnosti a našeho způsobu života, je o omezení naší svobody, což jedna strana tohoto střetu požaduje a snaží se to té…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Znovu o klimatických změnách - Shrnutí zprávy NIPCC a další texty je 141 Kč

Výběr knih autora Václav Klaus

Zobrazit všechny knihy autora Václav Klaus
Výběr knih vydavatele Institut Václava Klause

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut Václava Klause
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.