Stalingrad - Bratrstvo krve

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stalingrad - Bratrstvo krve koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stalingrad - Bratrstvo krve koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stalingrad - Bratrstvo krve koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stalingrad - Bratrstvo krve koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stalingrad - Bratrstvo krve koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stalingrad - Bratrstvo krve koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Píše se rok 1942 a německá armáda vítězí na všech frontách i díky speciálním vojákům ve svých řadách. Vojákům, kteří jsou prakticky nezničitelní – tedy pokud mají dost cizí krve. A jestli něco v téhle zatracené válce skutečně teče proudem, je to právě krev. Germánský upíří klan se rozpíná do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stalingrad - Bratrstvo krve je 241 Kč

Výběr knih autora František Kotleta

Zobrazit všechny knihy autora František Kotleta
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.