Star Trek: Coda: Book 3: Oblivion's Gate

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Trek: Coda: Book 3: Oblivion's Gate koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Star Trek: Coda: Book 3: Oblivion's Gate koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The crews of Jean-Luc Picard, Benjamin Sisko, Ezri Dax, and William Riker unite to prevent a cosmic-level apocalypse—only to find that some fates really are inevitable.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Star Trek: Coda: Book 3: Oblivion's Gate je 257 Kč

Výběr knih autora David Mack

Zobrazit všechny knihy autora David Mack
Výběr knih vydavatele Simon a Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon a Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.