Star Trek: Picard: Firewall

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Trek: Picard: Firewall koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Picard: Firewall koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Star Trek: Picard: Firewall koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Star Trek: Picard: Firewall koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Star Trek: Picard: Firewall koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A thrilling prequel adventure based on the acclaimed TV series Star Trek: Picard!Two years after the USS Voyager’s return from the Delta Quadrant, Seven of Nine finds herself rejected for a position in Starfleet and instead finds a new home with the interstellar rogue law enforcement corps…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Star Trek: Picard: Firewall je 374 Kč

Výběr knih autora David Mack

Zobrazit všechny knihy autora David Mack
Výběr knih vydavatele Simon a Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon a Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.