Staré pověsti české

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Staré pověsti české koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Staré pověsti české koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staré pověsti české koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staré pověsti české koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Staré pověsti české koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staré pověsti české koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Staré pověsti české koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejznámější české pověsti v populárním komiksovém zpracování. Chceš se pobavit a zároveň dozvědět, kdy byl silák Bivoj a s kým se oženil? Co dovedl nejznámější kůň v českých dějinách nebo kdo spí pod horou Blaník? Zajímá tě, jak to dopadlo s legendárním Golemem, jak vznikal pražský orloj nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Staré pověsti české je 200 Kč

Výběr knih autora Václav Ráž

Zobrazit všechny knihy autora Václav Ráž
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.