Start with Click New 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Start with Click New 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Start with Click New 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
186 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přepracované vydání oblíbené řady učebnic angličtiny pro výuku na 1. stupni ZŠ Start with Click. Učebnice jsou barevné, obsahují množství motivujících fotografií a ilustrací. Učebniceje určená pro 4. ročník základních škol. Moderně zpracovaná učebnice svýukovými fotografiemi ailustracemi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Start with Click New 2 je 175 Kč

Výběr knih autora Jiří Šádek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Šádek
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.