Statuta et Acta rectorum Universitatis Carolinae Pragensis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 462 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Statuta et Acta rectorum Universitatis Carolinae Pragensis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
462 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Statuta et Acta rectorum Universitatis Carolinae Pragensis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
503 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Samosprávní předpisy statutární povahy byly pro středověké univerzity základními pravidly vnitřní organizace a v případě fakult i závaznými směrnicemi pro výuku, zkoušky a udílení akademických titulů. První rámcová statuta vysokému učení Karlovu vydal jeho kancléř v osobě pražského arcibiskupa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Statuta et Acta rectorum Universitatis Carolinae Pragensis je 482 Kč

Výběr knih autorů František Šmahel , Gabriel Silagi

Zobrazit všechny knihy autora František Šmahel, Gabriel Silagi
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.